Merhaba güzel anneler sonunda bende kendi hikayemi yazıyorum burdan hep okuyordum doğum yapanları benimki nasıl olacak diye düşünüyordum geldi geçti bile. Gelelim hikayeme 37 haftalıkken sancım olmaya başladı ama daha doğum çantam hazır değil bebeğin kıyafetleri yıkandı ama ütülenecek ve benim alerjim nüksetti burun akıntısı baş ağrısı yalancı sancılar çekiyorum annem doğum için gelecekti henüz o da gelmemişti yani çok zor bir haftaydı benim için bebeğime dedimki kızım daha gelme henüz hazır değilim şimdi değil sağolsun kızım annesini dinledi ☺️ sonra annem geldi ben daha iyi oldum sancılarım kesildi ütüleri yaptım çantamı hazırladım ve ben oldum 39 haftalık bu sefer de bebiş gelmiyor bu arada ben günde en az 6 hurma yedim akşamları yürüyüş yaptım. Doktor kontrolüne gittim doktorum 39+6 ya yatış verdi suni sancıyla doğumu başlatacağını söyledi bir yandan doğumun olmasını istiyorum bir yandan da suni sancı almak istemiyorum korkuyordum açıkçası sonra ben yine bebeğimle konuşmaya başladım bebeğim sen kendin gel dedim doktoru bekleme dedim ve canım kızım yine annesini üzmedi ve dinledi ☺️ 39+4 te sabahtan sancım olmaya başladı hem belimden hemde adet sancısı gibi kasıklarımda sancı oluyordu o gün de bana kışlık hazırlıyorduk tam işimizi bitirdik yemeğimizi yedik sonra duşa girdim duştayken nişanım geldi doktorumu aradım sancıların sıklığını bebeğin hareketlerini takip et dedi onu yaparken 2 buçuk saat sonra suyum geldi hazırlanıp hastaneye giderken doktoruma haber verdim doğumun başladığını söyledi hastaneye gittiğimde hemşire hemen açılmaya baktı 5cm di sonra ntsye bağladılar sancı vardı ama doğum için yeterli değildi çok az suni sancı verdiler o arada sancım baya bir arttı hemşire tekrar açılmaya baktı 9 cm olmuştu hemen doğuma aldılar doktorum da gelmişti hemşirelerin yönlendirmesiyle izlediğim videoların yardımıyla doğru ıkınarak sonunda doğum gerçekleşmişti tüm ağrı bir anda kesilmişti sonunda kızımla karşılaşmıştık nasıl güzel bir şeydi o anki duygunun tarifi yok Rabbim isteyen herkese nasip etsin çok güzel bir duygu ve sakın korkmayın güzel anneler doğum yapacak ne ilk ne de son kişi siz olacaksınız ve o bebek günü gelince oradan çıkacak ben kendime hep böyle söyledim ve sakin kaldım Rabbime teslim oldum ona sığındım. Rabbim doğum yapacak herkesin yardımcısı olsun 🤲🏼🥰