Kızlar 3 yıl boyunca hamile kalmaya çalıştım ama malesef kalamadım şuan 10+5 çok şükür gebeyim hiçbir sorunumuz yoktu sadece eşimde hareketlilik düşüktü belki bu biraz etken olabilirdi ama ben yine problem olarak görmedim öncelikle en önemlisi bir zamanı var bunu unutmayalım rabbim ne zaman derse o zamandır hayırlı olanı sizlere yaptığım bir yöntemden bahsetmek istiyorum 3 ay boyunca her adet oluşumda 1. 2. 3. Gün sabahları maydonoz kaynatıp 1 su bardağı kadar içtim ve kendimce rahmimi temizleyip kendimi hamileliğe hazırladım çok şükür bu yöntemi uyguladıktan sonra kimyasal gebelik geçirdim 2 ay peşine şuan normal sağlıklı bir gebeliğim var çok şükür doktor değilim ama sizlerin adım atması için buda bir yöntem denemenizi tavsiye ederim doktor değilim normal bir insanım denersiniz denemezsiniz size kalmış rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 💗