Kızlar üç dört gündür inanılmaz kaşınıyorum göğüs, göğüs altı, göbek çevresi. Ve özellikle göğüs çevresinde kızarıklık oluştu , doktora sorunca safra asitlerine baktır dedi gebelik kolestazı olabilir şüphesiyle. Hastanede kan tahlili vs yaptırdım , ALT , AST gibi değerler düşük çıktı TAB yapılmadı baya uğraştım iki doktor ısrarla bu alerji dediği için bu yağ geldi aklıma çünkü tam o yağı sürdüğüm yerler kızarık diğer bölgelerde bir şey yok ve yanıyor deli gibi. Sizde de böyle durum oldu mu