Gokcebdy61 Kızlar iyi geceler 2. Gebeliğim ilki sezeryan şuan 37+1 haftalığım yürürken kasıklarımda bi ağrı oluyor bu sancı falanmı acaba ilkinde hiç sancım olmadığı için bilmiyorum bu gece gitmelimiyim yatarken ağrı yok