Aleynadiyorki Kızlar selam benim rahmim arkaya dönükmüş o yüzden bebeğin kalp atışını duyarken çok derinden duyduk bugün ilk kez duyduk bu arada. Bi dezavantajı olur mu yaşayan var mı birde çift rahimim
Momm2bee Aleynadiyorki canim ergenligimden beri hep reglken belim ağrıyordu. Meğersem arkaya dönük rahimdenmis.. halk arasinda cocugun olmaz vs derler yalan inanma evlendiğim de hemen cocugum oldu suan 3 yasinda. 1 tane dusugum var. Suanda da hamileyim 13 haftalik
Bumah Aleynadiyorki selam benim rahmimde oyle ilk baslarda ustten gorunmedi 10. Haftadan sonra karnimdan gorundu bebis Allaha şükür bi sikintimiz yok 29 olduk rahmimin ters oldugunu hamilelegimde ogrendim doktor bana altttan sakin baktirma dedi bende bekledim
Aleynadiyorki Momm2bee benim de belim ağrır çok sık ondan belki de. Yok gebeliğe engel olmadığını biliyorum. Bende bir düşük yaptım şimdi tekrar hamileyim ama bilemedim kötü bi durum mu. İnşallah bebeklerimizi bize bağışlasın Allah
Momm2bee Aleynadiyorki yok canim kötü bir durum degil insallah her 9 kadından 2 si bizimle ayni durumdaymis
Karabulut-89 Dr banada rahmimin ters olduğunu söyledi. 3 normal doğumum,2 kürtajım var birde 6 aylık hamileyim 😄
Aleynadiyorki Karabulut-89 maşallah Allah bağışlasın çocuklarınızı ters rahim korkulacak bir şey değilmiş
Bumah Aleynadiyorki benim doktorum rahim ters diye düsuk ihtimali digerlerine gore daha fazla dedi ama her doktor farkli sey diyo hangisini inanicaz bilmiyorum
Aleynadiyorki Bumah benim hem rahimim ters hem çift rahimim bir düşük yaptım bunda da riskli gebeliğim ama inşallah bir daha yaşamam
Bumah Aleynadiyorki insallah canim bende 1 dusuk yaptim Allah saglikla kucagimiza almayi bize nasip etsin insallah 🙏