İkili tarama testi yaptıracağım. Normalde özel hastanede randevularımı gidiyorum ama devlet hastanesinde yapılıyor ise oraya gitmek daha mantıklı geldi bana maddi açıdan. Sadece kadın doğum uzmanına randevu alıp gidebilir miyim devlet hastanesinde yaptırabilir miyim daha öncesinde yaptıran var mı bu süreç nasıl işliyor acaba