Gokcin Zeynakcmzz59 yaa gözünaydın canım benim allahım analı babalı büyütsün ay inşallah 🤲❤🫂 40+1 olduk daha tık yok 😥
burcu_tokgz Gokcin vallahi dün gelmedi bugün tekrar Propes takıldı bugün öyle ya da böyle gelmek zorunda beklemedeyiz 🤲🥺
Sude_48 Ben de yarın 40 a giriyorum. 41’e kadar bekleyeceğiz dedi doktor. Umarım kendi sancılarımla olur 🥺
Gokcin Sude_48 bende aynı canın 40+1 olduk daha hiç bir belirti yok cumaya kadar gelmezse yatış yapılacak