NazliBlt Hanımlar dün bi post açmıştım bilen bilir soğuk algınlığım var diye bugün dr geldim kanda ki iltihap çok yüksek çıktı nst bağladılar bebeğimin kalp atışları yavaşlamış çatı muayenesinde 1cm açılmam çıktı yatış verdi dr erken doğum riski olabilir diye nolur dua edin 🙁😭😭