Çin takvimine göre kızım da oğlum da doğru çıktı, keseleri aynıydı 2. Gebeliğimde hatta aynı diye 2. Kızım olacak dedim kendimce ama yanıldım, kızım asitli şeyler özellikle kola istiyordu canım sürekli ama oğlumda hava sıcak olduğu halde eşim alırdı dolapta oyle kalırdı, kızım da parfüm kokusu beni öldürürdü kocamla bunun için çok tartışırdık onun dışında bulantım olmadı prensesimle prenses gibi hamilelik yaşadım ama oğlumda doğuma kadar bulantı hapı kullandım özellikle kıyma eti beni öldürüyordu o derece midem kötü oluyordu.
Şuan 3. Yolda bakalım cinsiyeti nolacak 😀🙃♥️