Merhaba iyi geceler bir sorum olacak tı
Ben ortaöğretim mezunuyum liseyi açıktan bitirmek için daha önce açık öğretime yazıldım çocuk gelişim bölümüne sadece 1 kere sınava girdim sonra bıraktım o zamanki şartlarda
Şuan evliyim bir kızım var ama elimde mesleğim olsun istiyorum bu yüzden açık öğretime yazılmak istiyorum açık öğretim okuyup meslek sahibi olan var mı süreç nasıl ilerliyor kaç kere sınava giriyorz ve en mantıklı bölüm hangisi