Sevgi-27 1 buçuk yaşındaki oğlumun iki gündür ateşi bı iniyor bı çıkıyor ama gecmiyor asla şurupları var iciriyorum duşta aldiriyom soğuk suyla günde iki defa başka ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
Herseydenbiktim Sevgi-27 Çok geçmiş olsun pek bilgim yok maalesef acile götürün bence hemen etrafta çok hastalık var belki iyi gelir verecekleri sey. Uste kalsin🎀
ikibebisannesii_45 Sevgi-27 fitil kullanabilirsiniz. Şurup olarak ne veriyorsunuz ne kadar arayla veriyorsunuz?
Sevgi-27 Herseydenbiktim teşekkür ederim aile hekimine götürdüm zaten şurupları yazdı kendi cabamla da nasıl bişeyler yapabilirim onu mrk ettim
Nurseda_ozkan21 Sevgi-27 ailee hekimliğinde malesef testler yapılmadığı için bence acile gidin belki enfeksiyon wardır kanda genelde geçmeyend ateşin sebebi enfeksiyon olur. Evde ilaç içiripde hastalığı bastır mayın.
Sevgi-27 Eliff_34 acile götürünce de oğlumun damarları çok ince bulamıyorlar delik deşik oluyo daha beter oluyo ağlamaktan daha önce çok götürdüm ateşi de sürekli yüksek değil duş alinca bide şurupları içince düşüyor ama geri kalkiyo bı zaman sonra
Der_yaa Sevgi-27 valla canm bn öyle yapıyodum kimi zamanda giydirmiyodum canm uyuyorsa sadece limon sür
Sevgi-27 Nurseda_ozkan21 çok hakisiniz baktım olmuyor ilaç verdiğim halde ateşler içinde uyandı götürdük acile saat iki buçuk yeni girdim eve teşekkür ederim
Sevgi-27 ikibebisannesii_45 şurupların ismini bilmiyorum şimdi disardayim eve geçince yazayım yani ateş düşürücüyu günde üç defa olarak veriyorum Sabah öğlen akşam bide kaç gündür buraya giremedim kusura bakma cvp veremedim