Kızlar selam 16+5 günlük hamileyim bugün kasığım solun tarafında batma hissediyorum böyle damarım çekiliyor gibi can yakıyor açıkçası ama sürekli değil geçiyor sonra tekrar oluyor bazen yarım saat sürüyor bazen 5 dakika içinde geçiyor. İlk kez oldu. Neden olabilir sizce? Daha önce idrar yolu enfeksiyonu 2 kez geçirdim ama hiç böyle olmadım enfeksiyon mu sizce?