Seymatje0323 Kızlarrr, haftaya ikinci sezaryanim olucak. İlki 38+0 haftalikken oldu şimdide 39+1 olarak pilanladik. Başıma gelenleri bildiğim için korkmuyorum değil😂😂 cahil gitmek daha iyidi… İki sezaryan doğumu yapmiş anneler.. nasıldı? Daha kolaymiydi
Arzuu_t Seymatje0323 Bence daha kolaydi, en azindan neyi yapip yapmayacagimi daha iyi biliyordum. Suan ücüncüyü bekliyoruz☺️ (hrrkes niyeyse ücüncü sezaryan zor diyo ama bakalim) tüm brbisler saglikla gelsin