Zezeyyuu ben normal doğum istiyorum 37. Haftadayız 50 cm, 3.300 kg. Doktor kilo alımı böyle gider ve 4 kilonun üzerine çıkarsa normal doğum yaptırmam dedi. Doğum şekli şöyle olsun vs. Diye takıntım yok o da ben de nasıl sağlıklı olacaksak o şekilde olsun. Sadece merak ediyorum ulturasonda ki kilo tartımında sapma olabilirmiş. Yani bana dedikleri 3.300 kg daha aşağıda olabilir değil mi net rakam değil sonuçta