Ebrunr tatlım sanki senin hastanen varda senden istiyoruz ücreti. Sonuç olarak zaten böyle bişey yapılamayacak olsa hastaneler de bu ücretlerin bi miktarını geri vermezler. Bu arada saçma geliyorsa mantıksız buluyorsan burada münakaşaya girmek zorunda değilsin senin şahsına yöneltilmiş bi soru sormadım benim dışımda merak edenler de var birbirimizi bilgilendirmek amacımız. Bana da bazı konular saçma geliyor ama giripte kimsenin düşüncesi ya da yapacağı bir şeyle ilgili saçma yorumu yapmıyorum