Kız zaten bulantıların artık gitmesi çok normal ben her gün güne bugün bitti mi acaba diye başlıyorum ama ben de hiç azalma yok 😂 şu bebelerimizin hareketlerini bir hissetsekte bir rahatlasak . 3. Ayı bekledim biter diye ama bitmedi hiç 14+4 ün tam gaz devam ediyor. 4. Ayı bekliyorum şuan . Ama kesilirse de çok normal bu saatten sonra