2prenses_annesi04_ Hanımlar 2024 gebe olupta 2025 doğum yapanlar genelde kız doğurdular ama merak ettim 2025 kız mı erkek mi ?
AslanBebeginAnnesi 2prenses_annesi04_ bence erkek genelde. 2022 ve 2025 erkek senesiydi 2023 ve 2024 kız😂
Meyra19 2prenses_annesi04_ ben kız bebek bekliyorum ama çevremde erkek bekleyende kız bekleyende nerdeyse aynı oranda
Zumruduanka160 Bende cinsiyet senesi diye bişey olmaz . Biyoloji yani babadan hangi kromozom geldiyse onun senesidir o aileye 😀
Elsanur 2prenses_annesi04_ oğlumu 2023 te doğurdum o sene benimle birlikte 10 kişi erkek doğurdu akrabada maşallah o sene tamamen erkek senesiysi 😂😂
Ngzr Kız senesi bence kankiler çalıştığım yerde tüm hamileler aynı yerde çalışıyoruz ve henüz hiç erkek cinsiyet yok hepimiz kız 😆
Srp37 2prenses_annesi04_ Bence böyle bir yıl yok algıda seçicilik var mesela bir araba beğenir almak isteriz her yerde o arabadan görürüz buda öyle bir şey erkeğe hamile isek çevremizde genelde erkek bebek duyar görürüz kıza ise kız bebek.