Fatmanurakar Kızlar gerçekten hamileliğin her belirtisini yaşıyorum ilk gebeliğim olmayacak eğer hamileysem normalde adetim asla geçmez ve 3 gün geçti göğsü hassasiyeti şişkinlik hepsi var fakat kan negatif neden böyle oluyor dertleşme postu olsun istedim
Mzgnn0234 Fatmanurakar canım geçen ay bende öyle oldum. Vücut gebeliğe hazırlık yapıyor. Hamile olduğumdan da çok emindim. Adetim ikinci doğumdan sonra baya güzeldi her ay zamanında adet oluyordum hatta. 5 gün geçti sonra adet oldum. Bu ay olmasa da insallah diğer ay olur
diesa_6 Fatmanurakar benim de öyle oldu 3.günde adet oldum canım bence yarın da bi test yap inşallah senin pozitif çıkar
Fatmanurakar Mzgnn0234 Herşey nasip tabiki çok haklısın canım ben 5 gün adet oluyorum bakalım 2 gün daha olmazsam artk geç döllenme oldu diye düşüneceğim. Bu ay nasıl geçti canım senin
diesa_6 Mzgnn0234 öyle bişey mi var canım ilk defa duydum çok sevindim😍 benim de normalde sekmez çok dakiktir adetim bu ay 3 gün gecikti test de negatifti 3.gün adet oldum😔 bu sefer çatlatma da yapmıştık 3 yumurtam vardı ama tutmadı bi dahaki aya kısmet
Fatmanurakar diesa_6 bende Klomen kullanmıştım bu ay canım bakalam adet olana kadar bi umut bekliyorum
diesa_6 Fatmanurakar normalde 28 gün sürer tam 5 gün adet. Bu kez 30 a geldi senin ne kadar sürer normalde
diesa_6 Fatmanurakar iğne vuruldun mu canım? Doktora yazdım gecikmeyle birlikte negatif olunca çatlamadan sonraki 14.günü bekle dedi. Afet olunca da şok oldu🥲
sadece1selda @Fatmanurakar ay valla bu ay bana da öyle oldu o kadar da emindim ki hamileyim kesin dedim şlak negatif bir de üstüne erken oldum cabası 😅😅😅 inşallah bize de nasip olur ya