Kelebek671 Akşam sagıma doğru yatmıştım ki sütyen kullanmıyorum tişörtümün ıslandığını gördüm böyle bu haftalarda süt gelmesi normal midir sadece yattığım kısımdan geldi sol taraftan gelmedi 10 15 dakikadır hafif hafif de ıslaklık var?
SuEr_Tu1512 Kelebek671 Evet çok normal. Bende 25 haftalığım 21.haftalardan beri ara ara sütyen takmadığım zaman atletimde ıslaklık hissediyorum ve lekesi kalıyor zaten. Göğüsler kendini hazırlamaya başlıyor gayet güzel birşey. İnşallah bol sütün olur. Herkese söyleme. Allah korusun nazar falan deyer
feslegen_13 Kelebek671 aynı haftada bende de oldu korktum önce ama normalmiş sütün bol olacağına işaretmiş inşallah
Melike_mlke SuEr_Tu1512 hamilelikte iki göğsüm ucunda da hassasiyet var uçlarında ama göğüs ağrısı genelde sol göğüsümde ve sol göğüs ucum sağa daha çok açıyor ucu ve kaşınıyor tek taraflı ağrı olması normal mi bir de diyorlar ki işte tek demek ki sol göğsünden daha çok süt gelecek ora ağrıdığına göre diyorlar birde tek taraflı ağrı normal mi canım
SuEr_Tu1512 Melike_mlke İlk başlarda bende de vardı göğüs hassasiyeti hatta hamileliğimi öyle öğrendim. Şuan ağrım yok ama süt gelcek olduğunda sızlama oluyor ikisinde de, senin sorduğun hakkında bilgim yok kuzum