_34Merve Kvsr46kvsr bazı hastanelerde toz ilaç veriyolar bardakta kolaylaştırıyo gaz sıkıntısını gideriyo bı deseniz belki verirler
Annekuzusu123 Kvsr46kvsr hayırlı olsun ciğer geliştirici olmuşmuydunuz bide gazınız için kayısılı meyve suyu ve hoşafı birebir
Kvsr46kvsr _34Merve onlar bol yürüyüş ve sıvı diyolar, ilk günüm bide, belki sonraki günler verirler. Ama ben bekleyemiyorum
_34Merve @"Lo Lolli lli"#p37468626 dün sabah doğum yaptım gece suyum geldi ama yoğun bakımda ciğerleri su toplamış 36 nın içindeydim
Kvsr46kvsr Annekuzusu123 ikisinide içiyorum ama tık yok. Patlıycam artık. Lavman istedim onuda yapmıyorlar çıldırıcam. Ciğer geliştirici olmadım sancım çıkınca acil aldılar
Annekuzusu123 Kvsr46kvsr bol su iç kayısının kendisinide ye bide incir kefir iç ben bunları yaparak çıkarttım bide lavaboya otur bekle karnını ovala orada
Lolli _34Merve yaa canımm hayırlı olsun. Ciğerleri niye sı toplamış acaba? Yoksa haftası küçük değil kuvöze girmezdi bile
_34Merve Lolli sağolasn canısı bı saat sonra gelecekti yanıma normalde hızlı nefes alıp veriyomus sonra da yatisini yaptilar yoğun bakıma sadece ciğerleri su toplamış denildi ama gördüm solunuma bağlı değil kuvez içi oksijen alıyo 3 kilo doğdu 47cm inşallah süreç uzamaz bakalm
Lolli _34Merve inşallah hemen toplar kavuşursunuz canım 🥹🤲🏻 Rabbim kimsenin kucağı boş göndermesin hastaneden eve.