Seraphenden 16+6 sata göre en son kontrolümde 6 gün geriden geliyorduk ama toparladık mı bilmiyorumm🥹🙏
MadameTussauds Seraphenden 17+4 bulantilar devam ediyor kusmada arada oluyor insallah gecer onun disinda bas dönmesi var bide halsizlik falan ama cok sükür 🥹 cinsiyetimiz %90 kiz dedi doktor 😍
Annesii66 Seraphenden 15+3 planlı sezaryen olacak bakalım aralık Ocak gibi şuan iyi gidiyor bulantı kusma bitti şükür 🥲
8143 Seraphenden 17+2 haftalık olduk lekelenme yaşadım arada mide bulantısı kasık ağrısı oluyor başka bir skntımız yok cinsiyeti belli değil saklıyor 🤭 sağlıkla kucaklarımıza alalım 🥰🤲
G3434 Seraphenden Sıcaklar🥵 ve kızıma isim karar veremedik onun harici çok şükür ki her şey yolunda 🩷
Cmleszr 17+5 haftalık bizimkiside şu anlık herşey çok güzel gidiyor şükürler olsun ki 🥰 cinsiyet belli isiminede karar verdik ♥️
Begonvil15 00.00 dan sonra 20+0 ☺️ 20+6 ya detaylı USG randevusu aldım. Bir iki gündür daha farklı hareketlilik hissediyorum galiba bunlar oğlumun net tekmeleri🥰 ayrıyeten bugün 3lü aşıyı vuruldum
buseerenel Begonvil15 benimde erkek bebiş aralık sonuna doğru doğacak kısmetse pıt pıt atmaları hissediyorum hissetmediğimde yada hareket etmediğinde hatta kötü bişey yoktur dimi diyorum eşime hep😂
Begonvil15 buseerenel burda okuduklarıma göre şu an düzei hareket hissetmememiz normalmiş az kaldı inşallah ona da :) ilk gebeliğim değişik ve çok güzel duygular çok şükür
buseerenel 20.haftadan sonra yavaş yavaş komple başlar dedi doktorumuzda bizede detaylıyı 22.haftada gel dedi o zaman gideceğiz ilk aşımıda geçen hafta oldum birde ben sigarayı bırakamadım aranızda içen varmı?🫠
bahar8 21 haftalık olduk bugün hareketlerini daha fazla hissetmeye başladım.Saglıkla kucağımıza alalım🙏
Cmleszr buseerenel gebelikde değilde gebelik öncesi içiyordum arada bazen canım istiyor ama kokusunu alincada midem bulanıyor
Asena6532 Seraphenden 18. Haftadan selamlar 👋Sıcaklar mahvediyor beni.Halsizlik ve bulantı ara ara devam ediyor..Cinsiyete doktor kız dedi ama ben yine de detaylıyı bekliyorum
oonambirnambir Seraphenden 19+5 güzel gidiyor ama sürekli lavaboya çıkma oda sıcaktan çok su içtiğim içindir belki çok şişiyorum arada bide, halsizlik yorgunluk oda sıcaktan diye düşünüyorum 🥵
nurdalkilic Seraphenden 19+6 haftalık olduk bugün cinsiyeti daha bilmiyoruz detaylıyı bekliyorum bende 😍
Meryem80 Cmleszr bana da 20 den sonra gel dedi g3cen gittim sağlık ocağında bebek kalp atışına bakıp öyle yapacaklardı kalp atışı henüz küçük olduğu için derinden duyuldu ondan kaynaklı yapmadılar