Kızlar merhabaaa pozitif mi pozitif doğum hikayemi yazmak nasip oldu. En başından beri anksiyetesi olan her şeyi kafaya takan araştıran ben doğuma girene kadar neler çektim burası bilir 🥹tabi doğumdan sonrası da bitmiyormuş orası ayrı :) sezeryan günümü aldıktan sonra 1 hafta bana hiç geçmedi panik ataklarım ağlama krizlerim derken o gün geldi biz 6 da yola koyulup hastaneye gittik. Öncelikle odaya geçtiğimde damar yolu açılıp serum verilecekti ve ben kan vermekten deli gibi korkan birisi damarlarım çok zor bulundu ve o günün tek zorluğu buydu. Serum yapıldı odada biraz kaldıktan sonra ameliyathaneye girdik ama gidene kadar elim kolum heyecandan sırılsıklam olmuştu. Ameliyathaneye girdiğimde anestezi doktoru kendini tanıttı olacakları bir bir anlattı ve iğneyi yaptı. Asla hissetmedim ve anında sedyeye uzanmamı söyledi. O sırada doktorum geldi ve Her şey başladı. İnanın hiç bir şey hissetmedim ve o mükemmel sesi duydum. Sonrasında sakinleştirici istedim hiç yapılmasaydı da olurmuş ama 🙏🏻 toplamda yarım saat süren ameliyat benim hayatımda unutamayacağım bir an olmuştu 😍 odaya çıktıktan 6 saat kadar falan uyuşukluğum geçmedi tabi sonrasında sondayı çıkarttılar derken ayağa kalktık. Kızlar bilmiyorum ben hep pozitif hikayeleri okuyarak girdim ve korktuğum hiç olmadı. Şimdi 20 günlük olduk bile ilk günlerde tabi ki ağrı sızı oluyor ama şuan yüz üstü bile yatabiliyorum :) Allah bütün hamişlerin yardımcısı olsun darısı sizlerin başına🙏🏻