17+2 haftalık hamileyim bir haftadır ara ara oluyordu bugün 3-4 kez oldu, karnımın içinde tam bebişin olduğu yerde karınca geziyor gibi bir his oluyor. Baya bildiğiniz içimde bir karınca var ve karnımın iç tabanında yürüyor gibi. Birkaç araştırma yaptım bebek hareketleri diyor. Ara ara damar atması gibi hissettiğim de oluyor ama bu karınca geziyor hissi bugün defalarca oldu. Bebek hareketleri midir?