Kızlar rahatlamaya ihtiyacım var kendimi burda buldum. Geçen hafta doktora gittiğimde 5+4 te kese görünmüştü doktorum nokta kadar bebek var demişti bugün kalp atışı için gittiğimde doktor kese içinde bebeği göremedi radyolojik ultrasona gönderdi orda kese ve bebek göründü ama kalp atışı çok dalgalanmalı dedi duyamadım dedi sizce küçük diye mi duyulmadı beni lütfen bilgilendirirmisiniz başına gelenler