cdss ben muslin pantolon aldim 2 tane xl onlari giyiniyorum sadece 2 tane tişörtüm var 2 tanede elbisem var evdede ustume giymeye 2 tane geceliğim var 2xl 😀😀 baskada hic biseyim yok almiycam da hem 2 aya sebep o kadar para vericem sonra bosa gidicekler bu arada calisiyorum ise hep ayni seylerle gidiyorum😀 geliyorum makineye atiyorum sabah gene giyiyorm