Kızlar aranızda prenses doğum epiduralli doğum yapan varmı, bugün hastaneyle görüştüm 4 cm açıklık olunca takıyorlarmis bu direkt sancıyı gerçekten alıyormu yoksa biraz hafifletiyormu, sancı hissi ıkınma sağlıyordu bunda ıkınma nasıl oluyor veya belde ağrı Felan kalıyormu tecrübesi olanlar anlatabilirmi