Mervegmskln 36+5 günlük hamileyim bebek sürekli bi yerlerde toplamıyo kasıklarıma baskı yapıyo ve ağrım oluyo 2 gundur boyle dogum belirtisi mi? 2 gün önce nst girmiştim sancı flaan çıkmamıştı