lotusflowers
Ben anestezi almadan çektirdim öncesinde kuvvetli bir ağrı kesici verdiler. Sol tüpüm tıkalıydı 2. Basınçta açıldı ona rağmen anestezi almaya değmeyecek kadar kısa bir işlem olduğunu düşünüyorum. Yoğun bir regl sökülme ağrısı gibiydi sonrasında da regl ağrısı gibi 2 gün daha hafif ağrım oldu. Ben çok korkuyordum bu arada ama doktorum çok kısa sürüyor anestezi alma dediği için öyle çektirmiştim.