Terasus33 Kızlar,10 gündür kasık ağrısı çekiyorum.idrarda enfeksiyon çıktı, antibiyotik kullanıyorum ama hafifleme yok. doktoruma mesaj attım ,gynomax kullan dedi 😒 napcam bilmiyorum, bu haftada kasık ağrıları yaşayan var mı?
Terasus33 RdvnMlkn ya kesintisiz saatlerce ağrı yapıyor, geçen hafta kontrolde bir sorun çıkmadı sadece idrarda enfeksiyon vardı ama ilaç etki etmedi 😪 bebek etkileniyor mudur ki