Umuteymen65 Kizlaar 33+3 üm hep aç hissediyorum ve biraz üstünden geçti mi titriyorum bazen gün boyu yesem yemesem doymuyor gibiyim
Deleted33000 Umuteymen65 şekerin filan yoksa ye bacım yarasın bebişe tabi sen çok kilo almıyorsan eğer alıyorsan dikkat et
busenaz68 Umuteymen65 haftamız da durumumuz da aynı 30 haftaya kadar kilom sabiitti şimdi haftada 2′şer 3′er alıyorum maşallah 🥴😅
Umuteymen65 @CeysuG benim üçüncü gebeliğim ilk ikisi erkekti bu kız acaba cinsiyet farklı diye mi bilemedim
CeysuG Umuteymen65 Allah yardımcınız olsun ayy çok zor birde uyuz eden bir his, benim sinirlerim bozuluyordu
Umuteymen65 @Deleted33000 seker testi tutmamistim kaçırmıştım acaba serim varsa bu belirti olabilir mi
Deleted33000 Umuteymen65 belirti midir bilmem ama eğer şekerin varsa yediklerini yukseltebilir iyice belki de sadece hamilelikle ilgilidir bende hamileyken bı ara doymak bilmiyordum doğuma yakın iştahım kapandı yorgunluktan resmen
Nazklc Umuteymen65 ben şeker testi yaptırdım sınırda bile değildi ama şimdi midem kazınıyor sanki özellikle sabahları 😅 uyuyup kahvaltıyı erteledikçe de vicdan azabı çekiyorum bebiş acıktı diye🥲
Umuteymen65 @busenaz68 ben baştan beri düzenli kilo aldım haftada bir kilo alıyorum şekerim varsa acaba nasıl anlayabilirim
Accountant Umuteymen65 benimde sıcaktan ne yemek yapasım geliyor ne 1 lokma yiyesim kışın bende öyleydim