Onurbanuu Samimiyetine inanmadığım, enerjisinden rahatsız olduğum insanlar varsa ortamda söylemezdim ama diğer türlü söylemekte sakınca yok bence. Allah korusun olacak olduktan sonra isterseniz tüm dünyaya duyurun bir şey olmaz ama olacak olan herkesten sır gibi saklayın yine olur. Biz emanetçiyiz. Hayırla sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻