nurrsema Kızlar ikiz gebeyim 30+7 deyim bacaklarım, belim ve vajinal bölgem de ağrı oluyor. Erken doğum belirtisi değildir değil mi
Yasemnnnnn nurrsema 30. Haftadayim benim yaklaşık 12. Haftadan beri var yatakta dönemiyorum normal diyor doktor rahim buyudugu için alta baskı yapıyor
Sitasya nurrsema bende 30 olcam 2 gün sonra ama 28 den beri alt kismim çok agriyo sanki dayak yemişim morarmış da öyle bi ağrı kalkarken yürürken falan normal mi yani bu ağrı
Drkkk nurrsema bende 29+3 bugn inanılmaz bel ağrısı bacak ağrısı yasıyorum rabbim hepımızın yardımcısı olsun