Momlina Kızlar göğüs uçlarım çok yara oldu lansinoh krem aldım fayda etmedi doğal ne kullanbilirim sarı kantoron yağı iyi gelirmi?
minismom Momlina kırmızı kantaron yagıda iyi gelir elinde sarı varsa sarıda olur gogus kalkanı al sutyenine temas ettikce dahada yara olur
Deleted33000 Momlina kız bacım benimde yara oldu bende lansinih aldım meğerse o kremi doğumdan önce kullanmaya başlayacak misiz öyle yara olması engelleniyormus
Mrvsmt2502 Momlina herhangi bir şey kullanmak o anki sızıyı önler ama bebek göğsünüzü doğru tutmadıkça devmalı yara olacaktır . Sadece ucunu vermeyin kahverengi kısmıda vermeniz gerekiyor. Doğru emdikçe yara olmaz
Momlina minismom südyen kullanmıyorum evdeyim diye ama bebek çekmeye başlayınca resmen ağlatıyor🥲 simsiyah oldu uçları sarıyı deneyeyim evde elimde şuan o var umarım iyi gelir teşekkür ederim canım
Momlina Deleted33000 boşuna almışız biz ozaman 🥲 walla şimdi çok yara oldu sürsemde sürmesem de aynı oluyor
Deleted33000 Momlina bende çok çektim hala da çekiyorum eşimin halası buzdolap poşetini kes göğsüne yapıştır demişti o nemle iyilesiyormus dene istersen
Myyfamily Momlina ben gümüş kapak öneririm onu kullanmistim,sürekli olarak nemli tuttuğu için hiç problem yaşamamıştım,krem ve yağ kullanınca iç çamaşırına da değdiği için etkisi geçiyor en güzeli gümüş kapak bence
prenseslerblogg Momlina öncelikle çok geçmiş olsun kızımda yaşamıştım bunu göğüs kalkanı ve karbonatlı suyla göğüsünüz bol bol silin bir de kendi sütünüzü bebeğe vermeden önce ucunda gezdirin üzgünüm ama bir iki sefer acıdıktan sonra normale döneceksiniz çünkü o acının amacı deliklerin açılmasından kaynaklı ve doğru pozisyonda da emzirirseniz hiç sıkıntı olmaz ben acı yaşadığım zamanlarda ters emzirirdim tam kavraması için
-Yusufumm- Momlina canım benim bende göğüs yarasını en dibine kadar yaşadım en pahalı kremler gümüş kapak burada yazılar bütün doğal yöntemler hiçbiri işe yaramadı en son genel cerraha gittim hametan ve furacin merhem verdi ikisini karıştırıp kullandım 10 günde geçirdi ama bebeğimi 10 gün emzirmedim çabuk iyileşsin diye sütümü sağıp verdim bi de göğsünü asla nemli bırakma iyileşme süresi uzuyor