Arkadaşlar aranızda spiral ile gebe kalan var mı şuan 7 + 5 haftalık olması lazım 2 gün önce acile gittim betam 251 bugün 650 geldi ama keseyi zor gördü bebek yok boş gebelik olabilir dedi kürtaj yapabiliriz dedi bir kaç gün beta takipi yapalım dedi aranızda yaşayan var mı