mutlumoomm Adaym ben genelde yatıyorum halim olmadığı için ama en azından mide bulantım azaldı rahatsız olduğum kokularda midem çok bulanıyor
Mutlu_Bir_Anne3 Adaym 9+2 sıcaklara dayanamıyorum, bulantıdan yemek yiyemiyorum, her şeyden iğreniyorum, göğüs hassasiyeti, kaşık ağrısı, yorgunluk, halsizlik, aşırı duygusallık, sanki 5 tencere yemek yemiş gibi şişkinlik 😩 Allah hepimizin yardımcısı olsun 🌸
Dln25-25 Adaym 8 haftada kusmalarım başladı çok kötüya yedigim yemegin tadını alamamak cok zor hiç bişeyi keyifle yiyemiyorum ne zmana gecer bilmiyorum kokuda çok bulantı yapıyor bana
ilaaydakaplan Adaym 9+3 günlüğüm göğüs hassasiyeti dışında hiçbir şey yaşamadım ne kustum ne tiksindim ne midem bulandı🙏🏻🧿 Evde tek olduğumdan bende bazen istemsiz yükseğe uzanıyorum sonra endişe ediyorum hemen sol yanıma yatıyorum ama bir şey olmadı şimdiye kadar şükür🙏🏻🙏🏻 Dikkat et canım sende🥰💐
Bbgg Adaym ya ben de hep paranoya yapıyorum masaya felan uzanınca işte yatağı toplarken askıdan bir şey alırken korkuyorum pişman oluyorum sonra neden dikkat etmedim diye ama onlar sandığımızdan çoook daha güçlü ☺️
Mamiko_2020 9+4üm bi kaç gün önceye kadar çookk kötüydüm halsizlik uyku kusma yok ama hep bi bulantı vardı Aayy çok kötüydü 😅Bi kaç gündür iyiyim normalde prilam kullanıyorum zaten ama yine yemek zorla yiyorum halim bi var bi yok yuvarlanıp gidiyoruz 😅🥰
Bbgg Adaym benim de ilk 8+4 üz 🥹 biraz önce kişisel bakım yaptım bacak tüyleri ayak tırnakları vs 1 saat sürdü karnıma biraz baskı yaparak oturdum , hemen düşünceler sarıyor yanlış mı yaptım bebek iyi midir vs.
ysmnly Bende kasık ağrısı hariç hiçbir belirti yok ama kasık ağrısı illallah dedirtti sağ sol orta hep sancıyor batar tarzda. Rahmin büyüyo dedi doktor. Hiç böyle hayal etmemiştim millet geziyor ben ağrıdan belimi doğrultamıyorum 🙄
ysmnly Adaym Maşallah de olmasın gerçekten fena bişey 😀 Artı olarak bir de kabızlık bi gaz hali mevcut o da progestanlardan sindirimi yavaşlatıyormuş