Tuanatunabay27 İyi aksmlar bayanlar 32 haftalık hamileyim bir tane tetenoz aşısı yaptırmıştım şimdi sağlık ocağındaki hemsirem bir doz daha var dedi acaba tek doz vurduran hamileler varmı ilk dozu çok ağır geçti 2. Korkuyorum havada sıcak daha ağır geçer diye
Buse1811 Tuanatunabay27 aşıyı değiştirmişlerdi galiba Tdap mı ne olmuş tetenoz ve boğmaca karması demişti sağlık ocağındaki ebe ilk başta tek doz olcak dedi geçenlerde aradı 30. Hafta da 2. Doz sadece tetonoz yapıcaz dedi değiştirmişler gene yönetmeliği.. bende sadece hafif iğne vurulan yerde ağrı olmuştu sadece
Annee41 Tuanatunabay27 İlkini geçen ay vurdurdum boğmaca karışıktı benşmde ağırdı Geçen gün 2.vurdurdum korkmayın bir tık daha iyi
melsaanne Tuanatunabay27 ilkinde benimde kolum çok ağrıdı dün ikinci dozu oldum ilki kadar değil şükür bugün geçmişti ağrısı
EsoMom_ Tuanatunabay27 ben 22 haftayım dün vuruldum sadece vurulan kolum ağrı yapıyor onun dışında bi sorunum yok sıcak olmasına rağmen :)
Tuanatunabay27 Annee41 inslh dediginiz gibidir bende vurulmak la vurulmak arasında kaldim hemşirede bana bıraktı
Tuanatunabay27 melsaanne aynen benimde ilkim çok kötüydü korkup hastaneye gitmişdim mide bulantısı baş ağrısı halsizlik olmuştu benimde kolum hiç agrimadi🤷🏻
Annee41 Tuanatunabay27 yani şöyle sezeryan yada normal doğum farketmeksizin anne önceden önlemini almalı bence canım ki sıkıntı yaşamayalım Muhtemelen boğmaca karışımı ağır gelmiştir ki inan 1 hafta hem kaşıntı hem şişlik ağrısıda cabası çektim Vurduralı şu an bir kaç gün oldu çok şükür iyiyim İyi olucam diye şartla kendini :)
melsaanne Tuanatunabay27 sizde baya yan etkisi olmuş bende sadece kolum günlerce ağrımıştı ilk dozda inşallah ikinciyi öyle ağır geçirmezsiniz
ikibebisannesii_45 Tuanatunabay27 bende ilkinde çok ağrı olup ikincisi çok daha hafif geçmişti. Kişiden kişiye değişir mi bilmiyorum
Ebrunr Tuanatunabay27 benimde 2 doz oldu 1. Doz tetenoz 2. Doz bikarma dedikleri boğmacalı olandı. İlk dozun ertesi günü kolumu yerinden kaldıramıyordum ama 2. Doz da hiçbir şey olmadı.