35+2 haftalığız. Bugün gebelik kolestazım olduğunu öğrendim ve 37. Haftada doğuma alınmam gerektiğini söylediler. 25 gün var derken bi an da doğumuma 10 gün kaldı ve ben çok korkuyorum , stresliyim. Bebek ne kadar geç olsa o kadar iyi diye düşünüyordum hep. Henüz kabullenemedim bu durumu