Kızlar selam
36+4 haftalık şuan yürürken alt tarafımda agrı karnımın içinde anlamadığım bi agrı var kasıklarıma agrı girdiginde ateş basıyo ter atıyorum. Salı günü doktora gittdgimde bebek 3.200 gramdı 45 cm boyu doktor bebegin iri. Erken doğutturcaz seni dedi. Bu sancılar normalmi