Merhaba geçmiş olsun benim de 20 mm Şuanda. Hep 30 küsürlerde gidiyordu 29. Haftada birden 25’e sonra 20’ye düştü. Serklajım da yok. Serklajınız tutar diye düşünüyorum. Doktor progestan vs verdi mi size? Herhangi bir tedavi yapıldı mı? Doktorun söylediklerine uymak zorundayız inşallah haftalar güzelce geçer
Ben sürekli yatış halindeyim. Elimden geldiğince kalkmıyorum. Rahme baskı yapacak hareketlerden kaçınmaya çalışıyorum. Aldığım önlemler bu şekilde. Gerisi Allahtan. Vaktiyle gelsinler diye dua ediyorum bol bol. Siz de üzülmeyin, strese kapılmamaya çalışın elinizden geldiğince. Dikişe güvenin. Bazen ben de keşke dikişim olsaydı diyorum