xesra-0911 EsoMom_ ben bişey göremedim burdan ama kuruma çizgiside olabilir görmüş olduğunuz ilerleyen zamanlarda tekrar denesin testi bakalım
eskus Canım burdan çok anlaşılmıyor olsa bile çok silik galiba. En güzeli sabah yapmak testi . Ard arda yaptıkça dahada silikleşiyor gün içinde test
EsoMom_ eskus evet ya ilk beş dakika içinde bu şekilde olmuş bize mi öyle geliyor diye düşündük hep :)
EsoMom_ xesra-0911 adetten 10 gün önce catladı yumurtası ama bugun 11. Gün adet olmadı ondan denemişti kaldık öyle bizde :) İlk beş dakika içinde bu şekilde çizgi olmuştu aslında
Sezei Biraz uzaktan çekilmiş ve ışık açısından pek belli olmuyor ama umarım vardır bende test yaptım hiç belli olmuyor benim bugün tam 10 gün oldu biraz daha beklemekte fayda var aslında