Budak41 Aysenurkeser bencede son aylar almanız daha mantıklı bir sorun olursa değişim için vs ben 28. Haftada başladım 30 da bitti inanın kafa takılacak birşey değil maddi durum olduğu sürece kısa sürede tamamlarsınız 🌸
ikibebelianne-M Aysenurkeser 12.hafta alisveris icin cok erken bence biraz beklemelisiniz esinizi ikna etmek icinde caba harcamamis olursunuz 20.haftadan sonrasi ideal
Ebrunr Aysenurkeser ben 32. Haftada izne çıktığımda yaptım alışverişi ondan önce araba vs. İndirime girdiğinde almıştım. 20. Haftalarınızda başlasanız çok rahat tamamlarsınız.
Birhayalimvr Aysenurkeser canim yanlis anlama ama daha cok erken ve cinsiyetini bile ögrenmemissin bence acele edilmemeli ya ben 18 haftaligim sadece zıbın aldım