defnekusum Zhrcyl Ben de Alparsan, Göktuğ yazmaya gelmiştim ki siz yazmışsınız oğlum olsaydı bu iki ismi koymayı isterdim
busra1708_ Ben biraz daha naif yumuşak isimler olsun istiyorum, oğlumun adını da Yusuf Talha koyacağız. Taaa çocukken Hz. Yusuf ile Züleyha kitabını okuyup Hz. Yusuf’un edebinden ve yakışıklılığından çok etkilenmiştim o zamandır çok severdim Yusuf ismini. Şimdi de aynı edeb,ahlak be yakışıklılığı niyetlenerek oğlumun adını koyacağım inşallah
Eres26 portakalrecelim kaptım Tunayı 😂 bende kız diye düşünmüştüm ama oglanmis ismi Ali Tuna olacak Allah’ın izniyle