Anonimmmmmmmmmmmmmmm 50 gunluk bebegom mamanyerken boğazına kaçıyor tıkanıyor nefes alamıyor. Ve maman8n çoğu içerken ağzının kenarından sızıyor. Bu durumu yaşayan var mi neden olabilir ne yapmaliyim
liyamm55 Anonimmmmmmmmmmmmmmm Valla aynı benim kızım gibi yapiomş benimkinin bogazında kalırdı nefes alamazdı nuk biberonu kullandık bi tek onunla düzeldi asla tıkanma olmiodu
Bademgoz Anonimmmmmmmmmmmmmmm Bebişinizi sağlıkla büyütün inşallah benim kızımda beni ve biberonu emmekte zorlandı beni ememediği için geriledi kiloda düşüş oldu mamaya geçtik meğerse dil bağı varmış sonradan farkettiler işlem yaptırdıktan sonra daha rahat emmeye başladı biberonu falan belki sizde öyle bir durum yoktur ama fikir olsun diye paylaşmak istedim kavrayamadıkları için acele ediyorlar fazla çekiyorlar oyüzden tıkanma oluyor
tonymontana Anonimmmmmmmmmmmmmmm bizim biberondan ilk 2 ay safece 0 aylik ucu kullandik bogulma olmadi ama yandan akitma yapti 3. ayda 4 ve 5 numarali meme ucunu kullanmaya basladik daha fazla akis oluyor hic agiz kenarindan akitma olmadi zamanla gececektir genelde ilk zamanlar agizlarinda biriktiriyorlar bu yuzden akitiyor biberonla alakali bir sotun degil en iyi biberonu kullaniyorsunuz😊
liyamm55 Anonimmmmmmmmmmmmmmm Bend sonu kullandım baktım çocuk nefes alamıyor 1 haftalıktı direk nuk geçtim onda içerken hava çıkıyor gazda yapmio
Anonimmmmmmmmmmmmmmm tonymontana cok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz 😊 hem boğazına kacip hem akitimca cok korktum. Boğazına kaçınca nefes alamiyor ciğerlerine kacmasından korkuyorum ve panikliyorum. 50 gunluk icin hangi başlığı kullanmam gerekiyor acaba
tonymontana Anonimmmmmmmmmmmmmmm cekebiliyorsa 2 numarayi kullanin daha once benim kizimin bogazina gaz damlasi kacti doktorumuz sivi formda olan seylerin cigere yapismasi zordur oyle bir durum olursa da hemen belli eder bebek morarir demisti dun ve bugun 2 defa bogazina su kacti kizimin hemen elimde ters cevirdim 2 defa yavasca el ayamla vurdum baktim oluyor 2 defa sert yapistirdim nefes alabildi cok sukur boyle seyler cok oluyor hele ki ek gidada ne kadar dikkat ediyorsak o kadar sakinan goze cop batiyor ne yazik ki
liyamm55 Anonimmmmmmmmmmmmmmm Dene hiç pişman olmazsn valla halen kullanıyoruz çok seviyor nuk biberonunu
Anonimmmmmmmmmmmmmmm Bademgoz cok teşekkür ederim hic aklıma gelmezdi böyle bir durum mutlaka takip edeceğim cok sagolun