Sen06 inşallah diğer doktordan hayırlı haberler alırsınız. Ben 13. haftada doktora gittim bana hemen kürtaj olmalısın plasenta çok tehlikeli yerde dedi. Bu durumlarda bebek zaten sona kadar gelişmez dedi. Rahmin alınabilir dedi. O kadar üzülmüştüm ki. Bir tane kızım olduğunu gördü cinsiyeti normalde söylemezdim kız olduğu için ama zaten durum bu olduğu için söylüyorum dedi ( güya ikincinin de kız olduğunu öğrenirsem kürtaja daha yatkın olurum diye). O gece o kadar araştırıp ağladım ki, o doktora hakkımı helal etmiyorum. Ertesi gün başka doktora gittik bana hiç bir sorun olmadığını plasentanın 17. Haftadan sonra büyük ihtimalle yukarı çıkacağını söyledi. O kadar rahatlamıştım ki. Cinsiyeti merak etmiyor musunuz dedi. Biz de ikinci kızımız olucak inşallah dedik eşimle. O da hayır erkek dedi. 17. Haftada gerçekten de plasentam yukarı çıktı ve cinsiyeti de erkek. Benim merak ettiğim ilk gittiğim doktor neden bu kadar çok kürtaj olmamı istedi. Yani uzun sözün kısası doktorlar o kadar kaba ve umursamaz oluyor ki, durum kötü olsa bile uygun bir dille söylenilmeli