dilser_ Doğum parası alan var mı şu 2025 itibariyle olan parayı? Ben pek anlamadım 2025 öncesi bir kızım var şimdi ise 34+5 haftalık hamileyim doğum yapınca ne kadar alacağım?
dilaradoyan dilser_ bebek doğup kimliği çıktıktan sonra e-devlet üzerinden yapılıyor. Alan var forumda bende mayısta doğum yaptım ilk ödememi 31inde alacağım
dilaradoyan Nursima2709 e-devletten başvuru yapılan yerden sonuçlarım kısmı var oradan onaylandı yazması gerekiyor öncelikle. Orada onaylanınca ilköğretmenimailem uygulamasında çocuklarım ödemeler kısmı var orada yer alıyor