Bugün 36+6 da doktor kontrolüm vardı. Bebegim 2 hafta gelişim geriliği varmıs en son bir ay önce gitmiştim kontrole normaldi. Doktorum çok inceledi baktı baktı kireçlenme olmuş olabilir besin gitmemiş ve kan dolaşımı gitmemiş dedi 2400 gram yarın sabah acil sezeryana alacaklar 9.30 da. 37+0 da doğacak tam. Riskli bir gebeliğim vardı 3 doz ciğer geliştirici yapıldı 26. Haftada şimdi yeni 4. Dozunu oldu . Sizce küvezde yatar mı yavrum. Eşim göğüs pompası da aldı