Gizemmeh Hurmanın doğumla uzaktan yakından alakası olduğuna inanmıyorum.
İlk oğlumda hamileliğin başından beridir 6-7 tane yedim hep. Hamilelik yokkende hep yerdim alışmışım. 39+1 de planlı sezaryen oldum ,sancı açılma vs hicbisey yoktu. Şimdi 2 ye hamileyim yine hamileligin başından beridir yiyorum