Bende bugün tuhaf bişey hissettim sanki karnımın içi karıncalanıo gıdıklanıo gibiydi bi tuhaf oldum noluo dedim hemen annemi arayıp sordum hareketleniyodur dedi daha 13+5'im daha erken değil mi dedim sende 3 aylıkken hareketlenmiştin dedi öyle rahatladım 🙈 pztsi 14 haftalık olcaz doktora gitcez bakalım onada sorcam cok heycanlıyım bende 🙏🏻☺💞