S-nss bu arada benim bir arkadaşım 29. Haftada serklaj oldu, 37 de dikişini aldılar aynı gün doğurmuştu. Serklaj 37 ye kadar götürdü. 29 normalde geç bir hafta olarak kabul ediliyor ama o sanırım yapacak doktoru bulmuştu.
Yani riskli bir durum ama bence burada en önemli şey doktorun deneyimi. İyi bir doktor mu diye emin olmanız lazım.
Onun dışında kısalmanız ne kadar? Kısalmanız çok değilse, 28 29. Haftalarda kısalma yaşayıp düzenli progesteron magnezyum kullanıp sürekli yatan anneler oluyor evde, onlarda en azından 35 36 ya gidebiliyorlar diye biliyorum. İyice düşünülmesi gereken bi karar diye düşünüyorum