Bernossssss nnur20 ben echomarda çektirdim anestezisiz çok memnun kaldım adet bitiminden 3 sonra çekilmiştim
Uzey nnur20 reglin 10. Günü falan çekilmen lazım randevu al bende orada çektirdim gayet güzeldi minik bi sızı oluyor acı gibi değil çok rahattı yani
Altyogz Kesinlikle cevat hocaya çektirmeni tavsiye ederim bende geçen hafta çektirdim hiç bir şey hissetmedim